reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gabriel Čajko

Gabriel Čajko

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Čitateľ, ktorý by rád občas niečo napísal Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Bolo nutné meniť názov Zimného štadióna Ondreja Nepelu ?

Gabriel Čajko

Bolo nutné meniť názov Zimného štadióna Ondreja Nepelu ?

Komu slúži Správa telovýchovných a rekreačných zariadení Bratislavy?

  • 25. okt 2022
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 846x
  • 3
Tak už nie (celo)plošné testovanie, ale „skríning“?

Gabriel Čajko

Tak už nie (celo)plošné testovanie, ale „skríning“?

Prakticky od marca minulého roku sa celý svet zaoberá „hnusobou“ zvanou koronavírus či COVID – 19. Neprejde ani deň, aby sa bežný človek nestretol s pojmom testovanie a samozrejme v súvislosti s koronavírusom.

  • 20. jan 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 833x
  • 0
EŠTE K CELOPLOŠNÉMU TESTOVANIU - MUSELO BYŤ SLOVENSKO EXPERIMENTOM?

Gabriel Čajko

EŠTE K CELOPLOŠNÉMU TESTOVANIU - MUSELO BYŤ SLOVENSKO EXPERIMENTOM?

Na človeka sa v poslednej dobe valia informácie jedna za druhou, i občan s prehľadom má ťažkosti pri porovnávaní jednotlivých správ, ktorá je skutočne užitočná a ktorá „kontraproduktívna“ alebo podvodný hoax.

  • 1. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 164x
  • 4
Je to pokus o mediálny lynč premiéra?

Gabriel Čajko

Politika Je to pokus o mediálny lynč premiéra?

Pozeral som náhodou dlho očakávanú tlačovku premiéra Matoviča o svojej diplomovke. Priznám sa, že po víkende plnom facebookových správ z Bruselu o tom čo premiér večeral, raňajkoval, som bol naladený skôr negatívne.

  • 22. júl 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 2 352x
  • 12
Pomohol by polícii Old Shatterhand?

Gabriel Čajko

Pomohol by polícii Old Shatterhand?

Presne toto ma napadlo, keď som uvidel to video zo zásahu policajtov v Starom meste proti páchateľovi ozbrojenému nožom, ktorým ohrozoval ľudí.

  • 10. júl 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 414x
  • 3
reklama
Naša televízia a vysielanie pre školy

Gabriel Čajko

Naša televízia a vysielanie pre školy

Naša televízia a vysielanie pre školy  Po vypuknutí koronakrízy – nemám presnú štatistiku – utkvel mi v pamäti len 6.marec 2020 kedy na Slovensku potvrdili prvý prípad COVID-19, začali prvé opatrenia a obmedzenia.

  • 11. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 863x
  • 1
Smutný Prvý máj

Gabriel Čajko

Smutný Prvý máj

Nečakal som tento rok žiadne Prvomájové oslavy, ale že bude taký nijaký to som si uvedomil až v priebehu dňa keď niekto známy poznamenal: Tento rok si vôbec neuvedomujem, že je dnes Prvý máj. Nezaškodí teda priblížiť atmosféru

  • 3. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 352x
  • 0
Diskusné relácie - vypnutý mikrofón

Gabriel Čajko

Diskusné relácie - vypnutý mikrofón

Ako zvyčajne cez víkend, sledujem niektoré diskusné relácie v rozhlase i televízii. Napriek tomu, že som sa už tisíckrát zapovedal že to pozerať či počúvať nebudem. Zvedavosť niekedy zvíťazí (o čom to zase dnes bude) a vždy to končí rovnako - vynadám sám sebe že to dokážem sledovať a strácať čas jalovými rečami, nikam nevedúcim prekrikovaním jeden cez druhého, vzájomným obviňovaním, občasným zvyčajne nesmelým vstupom moderátora: "páni, upokojme sa" "pán predseda, teraz musíme dať slovo pánovi poslancovi" "teraz zareaguje pán minister" apod.

  • 5. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 268x
  • 4
Zas nás tí Česi predbehli!!

Gabriel Čajko

Zas nás tí Česi predbehli!!

V rámci večerného prepínania programov som zakotvil na nejakom programe z ktorého som popri práci za počítačom pochopil že sa jedná o diskusiu k voľbe českého prezidenta. Počúval som reláciu na pol ucha, bežné frázy pred voľbou, nič ma nejako zvlášť nezaujalo. Až kým som sa nepozrel na obrazovku... Neveril som svojim očiam, ale medzi kandidátmi na prezidenta bol jeden "tmavý" kandidát. Niečo medzi Fantomasom a osobou z filmu Biela veľryba - Moby Dick. Myslím že sa volal Kwik Kwak. Teda ten z filmu Moby Dick.

  • 10. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 684x
  • 4
Biznis hokej

Gabriel Čajko

Biznis hokej

Ani neviem, koho to napadlo. Viackrát sme si s niekoľkými známymi hovorili, že by sa patrilo ísť si pozrieť zaujímavý hokejový zápas do nového Zimného štadióna. Keďže teraz vrcholí sezóna zápasmi play off medzi Slovanom Bratislava a HC Košice, niekto kúpil lístky na 4.zápas série piatok 13.apríla. Stav série bol vtedy 2:1 v prospech Košíc. Takže sme sa vybrali na ten zápas, ktorý sa hral v Bratislave.

  • 16. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 022x
  • 2
reklama
Cestujte MHD - je to sranda!

Gabriel Čajko

Cestujte MHD - je to sranda!

Zažil som už dosť zmien v cestovaní mestskou hromadnou dopravou v Bratislave, ale taká zmena akú urobil Dopravný podnik v marci, si zaslúži chvíľu pozornosti. Zmenu si vraj vynútila situácia, že sa električky zhlukovali na určitých miestach čo brzdilo dopravu. Píšem "zmena" ale lepšie by sa hodilo pomenovanie "zrušenie" lebo bolo zrušených viacero liniek. Zrušenie prebehlo pomerne rýchle s tým, že zrušené linky nahradí zvýšená frekvencia električiek, takže to cestujúci nepocíti.

  • 5. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 825x
  • 10
Doba temna

Gabriel Čajko

Doba temna

Názov "Doba temna" môže síce evokovať súvislosť so súčasnou politickou situáciou, ale jedná sa o názov kanadského filmu, ktorý odvysielala ČT2 v nedeľu 11.3.2012 o 22,40 hod. Prepol som na tento film iba náhodou, ale okamžite ma zaujal a preto som sa rozhodol o ňom napísať pár riadkov pre tých, ktorí ho nevideli a možno by si ho mohol niekde pozrieť. Scenár a myslím i hlavnú úlohu hrá Denis Arcand. Toto meno mi síce nič nehovorí ako ostatné mená v titulkoch, navyše film nebol dabovaný, vysielali ho vo francúžtine. Ale zápletka a detaily boli také prepracované, že je film hodný hlbších úvah i zábavy. Vo filme sa prelínajú realita s predstavami hlavného hrdinu. Francúzsky názov L´age des ténebres, produkcia 2007.

  • 12. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 551x
  • 1
Nežná kontra Gorila

Gabriel Čajko

Nežná kontra Gorila

Keď mi kamarát poslal na Nový rok 2012 mail s textom "Posielam zaujímavé novoročné čítanie" s dovetkom "tak toto treba poslať čo najviac ľuďom" a link na "Gorila Slovakia"nevenoval som tomu prílišnú pozornosť. Vo voľnom čase som to začal čítať a bol som dosť prekvapený hodnovernosťou toho textu.

  • 7. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 388x
  • 0
Televízny program na Slovensku

Gabriel Čajko

Televízny program na Slovensku

Tí starší si pamätajú, že za socializmu program televízií (resp.televízie) nič neznamenal. Jednak preto, že zaujímavých programov bolo ako šafranu. A jednak preto, že všetko čo bolo napísané, vlastne neplatilo. S výnimkou Televíznych novín, ktoré bývali myslím o 19,30.

  • 13. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 901x
  • 18
Vypnite správy !!

Gabriel Čajko

Vypnite správy !!

Médiá neustále chrlia hrozné a ešte hroznejšie správy o možnom vývoji ekonomickej situácie Slovenska, Európy, sveta. Je až neuveriteľné, ako to dnes funguje. Kedysi - a nie v tak dávnej minulosti - seriózne médiá uverejnili iba seriózne informácie. Prečo teda dnes dávajú rôzni odborníci rôzne hrôzostrašné scenáre, čím ďalej tým horšie? Čo sa vlastne stalo, že prakticky zo dňa na deň sa avizuje krach jedného štátu za druhým? A prečo médiá priam prahnú po takýchto informáciách?

  • 11. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 229x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu