reklama

Zas nás tí Česi predbehli!!

V rámci večerného prepínania programov som zakotvil na nejakom programe z ktorého som popri práci za počítačom pochopil že sa jedná o diskusiu k voľbe českého prezidenta. Počúval som reláciu na pol ucha, bežné frázy pred voľbou, nič ma nejako zvlášť nezaujalo. Až kým som sa nepozrel na obrazovku... Neveril som svojim očiam, ale medzi kandidátmi na prezidenta bol jeden "tmavý" kandidát. Niečo medzi Fantomasom a osobou z filmu Biela veľryba - Moby Dick. Myslím že sa volal Kwik Kwak. Teda ten z filmu Moby Dick.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Myslím že staršia generácia pozná film Biela veľryba - Moby Dick z roku 1956 v hlavnej úlohe s kapitánom Achabom ktorého hral Gregory Peck. V tomto filme vystupoval nejaký domorodec potetovaný od hlavy po päty, ktorý veštil hádzaním kostí (pre tých, ktorí film nevideli). Myslím, že nebol až tak potetovaný ako ten kandidát ktorého som videl. Svietili z neho iba oči.

Fantomas s Louisom Funesom či Jeanom Maraisom nebol síce potetovaný, ale dosť mi toho pána kandidáta pripomínal vzhľadom na tmavý obličaj a svetlé oči.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bohužiaľ odpovede jednotlivých kandidátov som príliš nesledoval, tak som bol rozptýlený vzhľadom tohto zaujímavého kandidáta. Teda pravdu povediac trochu som to sledoval. Ale myslím že okrem toho výzoru tam nič zaujímavé nebolo.

A vtedy mi to došlo...Toto chýba kandidátom na slovenského prezidenta! Nielen frázy o tom, čo by dotyčný podnikol keby bol zvolený. Nielen poučky o jeho politických názoroch. Ale i trošku zvýraznenia svojich názorov, postojov, z tej šedivej jednotvárnosti. A povedzme i zmenou ošúchaného imidžu prezidentského kandidáta. I keď si myslím, že by kandidát nemusel byť potetovaný od hlavy po päty. Možno by stačilo, keby bol potetovaný tak z dvoch tretín - povedzme vrchnú časť tela a od lýtok dolu. Keď je totiž oblečený (čo zvyčajne prezident býva) tak by to stačilo na zvýraznenie príslušných partií.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pravdepodobne by bolo tiež užitočné, aby taký kandidát nemal iba tetovanie bez patričnej témy. Nielen tetovanie drakmi, príšerami, hadmi a podobnými netvormi. Taký kandidát na prezidenta by mohol mať na tvári (ale samozrejme i v nižších partiách tela) vytetované nejaké budovateľské úspechy, napríklad dymiacu továreň, kosák s kladivom apod. Prípadne by mohol svojim tetovaním zvýrazniť svoju orientáciu (nemyslím sexuálnu, ale politickú). Spravidla sa jedná o orientáciu doprava alebo orientáciu doľava. Na vyjadrenie tohto postoja by stačila šípka patričným smerom.

Ak by takýto kandidát vyhral voľby, čo na Slovensku nie je vylúčené ale veľmi pravdpodobné, mal by určite úspechy i v zahraničí. Nemyslím že zrovna v Bruseli. Ale myslím že s africkými krajinami by sme určite mali priateľskejšie vzťahy. A na Novom Zélande určite tiež.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už sa nemôžem dočkať tých volieb.

Gabriel Čajko

Gabriel Čajko

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  12x

Čitateľ, ktorý by rád občas niečo napísal Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu